کفسابی در کرج،سریع،ارزان

کفسابی در کرج09189043640_02634824495

کفسابی در کرج،سریع،ارزان

کفسابی در کرج09189043640_02634824495

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

کفسابی در تجریش

پنجشنبه, ۲ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۳۴ ب.ظ
نکاتی درباره کفسابی
1_دستگاه مخصوص کفسابی دردونوع برق سه فاز و تک فاز و تک فاز وجود دارد.دستگاه کفسابی بابرق سه فاز قوی تروحاصل کارش باکیفیت ترازبرق تک فاز خواهد بود.ساختمان هایی که آسانسور دارندمجهز به برق سه فاز هستند.
2_سنگی که ازسنگ فروش ها خریداری می کنیم قبلا ساب خورده است.وبرای صرفه جویی واسراف نکردن،سنگ خام یا همان سنگ ساب نخورده خریداری کنید وبعد ازاجرای سنگ آنتیک راکفسابی کنید
3_یک نفربایک دستگاه کفسابی می تواند روزانه50الی 60مترکفسابی کند.که البته نوع سنگ های شما فرق می کند.

  • دلیل به کاربردن نام کفسابی ایتالیایی به خاطرلقمه هایی است که در دستگاه های سه فاز و تک فاز کفسابی شده است معمولا 3لقمه درزیر این دستگاه استفاده می شود درکفسابی ایتالیایی از بهترین ماشین ها و ابزارآلات استفاده می شود زیرا پیمانکاران بهترین نوع کفسابی راازشما انتظار دارند .بعلت جلوگیری از سواستفاده برخی کارفرمایان و اشخاص سودجو که در اخذ قیمت کار کفسابی ابتدا متراژ کار را چند برابر اعلام میکنند و بعد از حضور در محل و شروع به کار، استاد کفساب متوجه میشود که متراژ واقعی بسیار کمتر از متراژ اعلامی اولیه میباشد و همین موضوع باعث ضرر کفساب میشود، پس  اولین نکته که در نوشتن قرارداد الزامیست تعیین تقریبی متراژ پروژه که نیاز به کفسابی دارد و کارفرما درخواست کفسابی آن را دارد میباشد.
  • در انجام عملیات کفسابی احتمال آسیب خوردن به جسم و بدن استاد کفساب بالا میباشد:۱.اولین و مهمترین عامل خطرناک بودن حرفه کفسابی، انجام این عملیات توسط دستگاه چرخشی برقیست که کابل برق و تجهیزات برقی که معمولا هم سه فاز میباشند لازم است که مستقیما داخل آب باشد و همراه دستگاه به این طرف و آن طرف کشیده شود. 


  • ۲.دوم گوش و شنوایی و اعصاب کفساب مورد تهدید است، چرا که بعلت برش روی سطح پستی و بلندی قطعات کفپوش فرش شده دستگاه دائما در حال لرزش زیاد و ایجاد صدای گوش خراش است.  ۳.سوما کمر استاد کفساب که بعلت وزن بالای دستگاه و نیاز به چندبار بلند کردن دستگاه و تعویض نمره سنگ وصفحه برش ممکن است کفساب خیلی زود دچار ضایعه دیسک کمر بشود. ۴.چهارم رها شدن لقمه های ساب از زیر دستگاه و یا ول شدن خود صفحه ساب میباشد که بعضا منجر به آسیب و خسارات جدی به استاد کفساب میشود.  با این جمع بندی میتوان گفت کفسابی شغل پر خطریست و در دسته بندی مشاغل جزو دسته حرفه های پر خطر قرار گرفته است، لذا وقتی قیمت کار آن توسط کار فرما مورد مقایسه با دیگر فعالیت های ساختمانی مانند بنایی و گچکاری و غیره قرار میگیرد حتما باید پر خطر بودن این حرفه در این مقایسه قیمت لحاظ گردد. 
  • بسیار مهم و ضروریست که در همان ابتدای کار ناظر و تایید کننده نهایی کیفیت کار توسط کارفرما به کفساب معرفی شود و قبل از تنظیم قرارداد لازم و عاقلانه است که یک نمونه کار توسط کفساب اجرا شود و ناظر پروژه آن را مشاهده کرده و در صورت رضایت و تایید نمونه، انجام کل عملیات طبق نمونه شروع و پیش برود! 
  • یک مورد دیگر که در تنظیم قرارداد کفسابی دارای اهمیت است این است که کفسابی یک فعالیت چند مرحله ای میباشد و بهتر است در همان ابتدای کار و انجام نمونه برای هر مرحله از این عملیات یک نرخ و درصدی از کل تعیین و توافق بشود، و این توافق باعث میشود که در حین انجام کار اگر به هر دلیلی ادامه کار متوقف شد و استاد کفساب نتوانست کار را به اتمام برساند دستمزد و حساب کتاب او توسط ناظر و یا کارفرمای پروژه قابل محاسبه و تسویه باشد. البته این موضوع بسیار کم پیش می آید که کفساب کارش را نیمه کاره رها کند و مجبور به ترک پروژه بشود اما بهتر است در قرارداد پیش بینی شود ودر صورت بروز احتمالی این مشکل چاره آن نیز از قبل تعبیه شده باشد.
  • نحوه تسویه حساب بسیار مهم است و حتما باید این مساله مفصل و روشن در تنظیم قرارداد کفسابی توضیح داده شود.
  • از دیگر نکات قابل ذکر و دارای اهمیت در تنظیم قرارداد کفسابی مدت و بازه زمانی انجام پروژه میباشد که توضیح و تعیین و پیش بینی آن بسیار لازم و ضروری میباشد. در تنظیم قرارداد کفسابی نکات معمولی و رایج لازم به ذکر و توافق همین شش مورد بالا بود که به آنها اشاره شد، اما در برخی پروژه ها شرایط خاص و استثناعاتی نیز ممکن است باشد که حتما باید در تنظیم قرارداد به آنها اشاره بشود. باتشکر از توجه شما توحیدی
  • کفساب کیست?????
  • درصورتیکه با استفاده از روش های معمول وبه صورت دستی نتوان کف راصاف یابراق کرد،بایدسنگسابی صورت گیرد.تابراق تراز کارخانه شود.

  • نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی